[1]
Displaying 1 - 3 out of 3 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
Word Association (75 users)
AoKTS updates (65 users)
CBA PathBlood 1.8.0 (56 users)
1.6 reward campaing (56 users)
New CBA Hero now supports HD / D... (28 users)
Public Beta - New Voobly Client ... (25 users)
Setting up port forwarding in ro... (19 users)
Most active threads in past week:
1.6 not working with me anymore... (9 posts)
Setting up port forwarding in ro... (9 posts)
Error al lanzar la partida (5 posts)
Even another player faced a prob... (4 posts)
i can't play in new player (3 posts)
1.6 EASY SYNC ERROR (3 posts)
Idle TC and quick classical vs E... (3 posts)
Champion, Hallberdier, Husar ve Bunların Alt Sınıfları Mesela Husar-Light Cavalier Gibi.Bu Birimlerle Kime Saldırıp Kime Karşı Saldırmayacağım Bu Birimin Bana Faydası Bu Birim Bir Alt Seviyesi Arasındaki Farklar. Mesela Husar Light Cavalier'den Ne Kadar Güçlü. Bu Konular Hakkında Beni Bilgilendirebilicek Birisi Varsa Özelden Anlatırsa Mutlu Olurum.
İyi Günler.
*Pikemans : Bu unitler çoğunlukla at karşıtı olarak basılır. Diğer ırklardan ziyade Aztecle son çağda kaleden geliştirilen +4 upu aldığın zaman pikeler +8 saldırı gücü ile çok daha güçlü olurlar.
*Champions: Çoğu piyade askere karşı etkilidir ve genelde bu yönde kullanılır.
*Eagle Wariors: Ok'a karşı armorları kuvvetli olduğu için okçulara karşı kullanıldığı taktirde çok etkili olabilirler. Üstelik hızlı olduklarından dolayı rakibin ekonomisini raidlemekte en az hussarlar kadar hızlı ve etkilidirler.
*Scouts: Scout genelde karası daha yoğun olan haritalarda tercih edilir. Eğer rakibin haritası açıksa çok iyi bir silah olarak kullanılabilir. Genel olarak fedual age de kullanılması ön görülür, çünkü hızlı olduğundan dolayı rakipten asker veya işçi seri bir biçimde kesebilirsin, tabi ki 2. çağda basılmasının büyük sebeplerinden biriside o çağda scoutlardan daha hızlı bir asker bulunmamasıdır. LightCavalary/Hussar ise genelde skirmisher'a veya zayıf okculara karşı basılır. Bazı durumlarda ise rakibin ekosunu raidlemek için fazla miktarda (et fazlaysa) basılır. Eğer dediğim gibi etiniz fazlaysa pahalı ordunun (örneğin Cavalary Archer/Mangudai) önünde kalkan olarakda kullanabilirsiniz.
*Knights: Hızlıdırlar, Okçulara ve piyadelere (halberdier haric) karşı etkilidirler.
*Camel: Atlı birimlerine karşı kullanılır. Halberdier'a karşı paladinden daha zayıftır.
*Archers: Bu unitler ise genelde piyade karşıtı basılır. Ama okçu sayısı fazla olduğu taktirde diğer unitlerede üstünlük sağlayabilirler.
*Skirmisher: Skirmisher genelde okcu/handcooner ve pikeman'a karşı iyi bir silahtır.
*Onegars: Kalabalık okçulara ve uzak menzilli askerlere karşı iyi bir silah olarak kullanılabilir.
NOT: Yazdığım asker soylarının işlevleri aynıdır ve geliştirildikleri taktirde daha güçlü ve etkili olurlar. Yapılan geliştirmeler, askerlerin kullanılış amaçlarını değiştirmez. Örneğin; Pikeman atlara karşı etkilidir ve halberdier upgrade'i geliştirildiği zaman yine aynı şekilde atlara karşı etkisinin korur, bilakis daha güçlü ve etkili olur.
Çok İşime Yaradı.