Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > ayuda con la apertura de puerto 16000
[1]
Displaying 1 - 5 out of 5 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
Word Association (64 users)
CBA PathBlood 1.8.0 (29 users)
New Voobly Client 2.7 (29 users)
Photos of Voobly Players (28 users)
TIW 2020 Map votes (24 users)
AoKTS updates (24 users)
New CBA Hero now supports HD / D... (23 users)
Most active threads in past week:
Torneo 1v1 HUMAITA / HUMAITA 1... (15 posts)
🌟 Let's Restart Custom Scenar... (14 posts)
Error al lanzar la partida (4 posts)
Takım oluşturamıyorum. (3 posts)
no record games anymore in voobl... (2 posts)
how can i download the game? (2 posts)
AOM - VOOBLY (2 posts)
Starting networking diagnostics...
Your local network port (UDP) is 16000. All game traffic is routed through this port. This can be changed in "Settings" -> "NAT Traversal".
Attempting to connect to 3 test servers. This will take around a minute to complete...
Received data from 'server 3' through port 20738 (this is your WAN or router port)
Received data from 'server 2' through port 20739 (this is your WAN or router port)
Received data from 'server 1' through port 20737 (this is your WAN or router port)
14 seconds left.
9 seconds left.
4 seconds left.
Resultado del Test: NAT Simétrico
Estado de la Red: Pobre
Acción Recomendada: Abrir Puertos es recomendado, o cambiar routers. El único puerto que necesitas abrir es el puerto 16000 UDP, en Voobly NO necesitas los puertos direct play 2300-2400 ni 47624.
Detalles: Tu router asignó diferentes puertos públicos a todos los servidores de prueba, esto hará dificil que los demás usuarios se puedan conectar directamente contigo. Es esperable que te encuentres con un gran numero de usuarios mediante Proxy Rápido.
Para ayuda entendiendo este reporte o para mayor información ve a http://www.voobly.com/pages/view/177#Network_Diagnostic_Tool.
¿Has reenviado algún puerto? ¿Ha cambiado algo últimamente en la PC o el enrutador? ¿nuevo isp, etc.?
es posible que necesite hablar con ellos sobre eso. ¿Todavía tienes el enrutador viejo?
Hola
es posible que necesite hablar con ellos sobre eso. ¿Todavía tienes el enrutador viejo? este enlace tiene varios modelos hitron en él. mira si el tuyo está allí y sigue el tutorial para verificar tu configuración: [You must login to view link]
you may need to talk to them on that. do you still have the old router? this link has several hitron models on it. see if yours is there and follow the tutorial to check your set up: [You must login to view link]