Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Game related Problems and Questions > Error de sincronizacion
[1]
Displaying 1 - 3 out of 3 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
O que é popular agora:








AoKTS updates (75 usuários)

CBA PathBlood 1.8.2 (38 usuários)

1.6 reward campaing (32 usuários)

Word Association (30 usuários)

New CBA Hero now supports HD / D... (23 usuários)

TIW 2020 Map votes (22 usuários)

New Voobly Client 2.7 (21 usuários)
Os tópicos mais ativos da última semana:








Strange bug (6 mensagens)

THis record just pauses and im u... (5 mensagens)

Unable to spec 1.6 game data games (4 mensagens)

a problem in download (4 mensagens)

Nobody can play 1.6 anymore. (4 mensagens)

1.6 out of sync without player d... (4 mensagens)

Elite skins for 1.6 (3 mensagens)
Tengo un problema, pasa que al iniciar una partida ya sea nómada BF Arabia al cabo de 5 segundo en el juego la partida se cierra y me sale error de sincronicacion, he reinstalado el game y el voobly y sigue pasando, busque en google y no encontre solucion, ¿alguien que pueda ayudarme?
Muchas gracias
I am using a translator, so my understanding of your issue may not be perfect. My apologies in advance if I misunderstood you.
I presume you are referring to 'Out of sync' error message. If this is what you see then you probably do not have the original game files. One or more of your game data files may have been altered. Are you installing the game from the original CD you purchased? If not, you might want to make sure that you do. Once you have the original disks, or the game purchased from a legitimate source such as Steam, please follow the steps mentioned here to perform a clean installation of the game:
http://support.voobly.com/display/vkb/KB1019+Clean+installation+of+Age+of+Empires+II+with+the+latest+patches
For Steam version, please follow the steps mentioned here to perform a clean installation of the game:
http://support.voobly.com/display/vkb/KB1054+Clean+installation+of+Aoe2HD+with+compatibility+patch
Estoy usando un traductor, por lo que mi comprensión de su problema puede no ser perfecta. Mis disculpas por adelantado si te entendí mal.
Supongo que se refiere al mensaje de error 'Sin sincronización'. Si esto es lo que ves, entonces probablemente no tengas los archivos originales del juego. Uno o más de sus archivos de datos del juego pueden haber sido alterados. ¿Estás instalando el juego del CD original que compraste? Si no, es posible que desee asegurarse de hacerlo. Una vez que tenga los discos originales o el juego comprado de una fuente legítima como Steam, siga los pasos que se mencionan aquí para realizar una instalación limpia del juego: http://support.voobly.com/display/vkb/KB1019+Clean+installation+of+Age+of+Empires+II+with+the+latest+patches
Para la versión de Steam, siga los pasos mencionados aquí para realizar una instalación limpia del juego: http://support.voobly.com/display/vkb/KB1054+Clean+installation+of+Aoe2HD+with+compatibility+patch