Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > titilan las salas - no funciona
[1]
Displaying 1 - 3 out of 3 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
Word Association (81 users)
AoKTS updates (46 users)
CBA PathBlood 1.8.0 (44 users)
1.6 reward campaing (42 users)
Top 5 players of all time (R6) (17 users)
New Voobly Client 2.7 (16 users)
Pro Mod for Age of Empires II: T... (13 users)
Most active threads in past week:
Torneo 1v1 HUMAITA / HUMAITA 1... (42 posts)
🌟 Let's Restart Custom Scenar... (24 posts)
If there is chance to advertise ... (7 posts)
AOM Error "Unsupported Grap... (6 posts)
Voobly Rouge Spear on Mac (3 posts)
Hero Tourney Match Schedules (3 posts)
Mod 'v1.6 Game Data' version doe... (3 posts)
Algún consejo?
Voobly no recomienda para nada el uso de VPN's como WindScribe. Te sugerimos que lo desinstales y vengas al Help Room para que podamos ayudarte a abrir el puerto de manera manual. Asimismo, te sugerimos que comiences con realizar un Diagnóstico de Red, uniéndote a cualquier sala (por ejemplo, Medieval Siege) y yendo al menú superior izquierdo e ingresando en Opciones > Lanzar diagnóstico de red.
Lo que necesitamos que nos copies es el resultado del mismo.
Gracias.