Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > titilan las salas - no funciona
[1]
Displaying 1 - 3 out of 3 posts
2 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 2 guests
0 members, 2 guests
What's popular right now:








AoKTS updates (72 users)

Word Association (47 users)

CBA PathBlood 1.8.2 (41 users)

1.6 reward campaing (35 users)

New CBA Hero now supports HD / D... (30 users)

TIW 2020 Map votes (25 users)

New Voobly Client 2.7 (22 users)
Most active threads in past week:








THis record just pauses and im u... (5 posts)

Nobody can play 1.6 anymore. (4 posts)

1.6 out of sync without player d... (4 posts)

Elite skins for 1.6 (3 posts)

a problem in download (3 posts)

Could not find game installation... (2 posts)

MMOexp: GTA VI’s Online World ... (1 posts)
Algún consejo?
Voobly no recomienda para nada el uso de VPN's como WindScribe. Te sugerimos que lo desinstales y vengas al Help Room para que podamos ayudarte a abrir el puerto de manera manual. Asimismo, te sugerimos que comiences con realizar un Diagnóstico de Red, uniéndote a cualquier sala (por ejemplo, Medieval Siege) y yendo al menú superior izquierdo e ingresando en Opciones > Lanzar diagnóstico de red.
Lo que necesitamos que nos copies es el resultado del mismo.
Gracias.