Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > Problema con coneccion
[1]
Displaying 1 - 2 out of 2 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
Dân số hiện tại:
Word Association (96 Người chơi)
AoKTS updates (61 Người chơi)
CBA PathBlood 1.8.0 (45 Người chơi)
1.6 reward campaing (39 Người chơi)
New Voobly Client 2.7 (28 Người chơi)
Photos of Voobly Players (27 Người chơi)
TIW 2020 Map votes (26 Người chơi)
Chủ đề tích cực nhất tuần qua:
Restore Problem (12 Bài viết)
If there is chance to advertise ... (8 Bài viết)
Old VCOM/Tournament forums (7 Bài viết)
Which AI can play DE Islands cus... (7 Bài viết)
Can't launch AoM T (6 Bài viết)
AOM Error "Unsupported Grap... (6 Bài viết)
Please resume patch development ... (5 Bài viết)
el reenvío de puertos se ve bien.
algunas cosas para hacer en el módem / enrutador:
apaga la DMZ.
apague el upNp
desactivar el disparo del puerto.
cada vez que modifique una página / configuración de un módem / enrutador, aplique / guarde. utilizando el enrutador / módem DHCP configure la IP reenviada a su PC. Cuando termine, reinicie el módem / enrutador
asegúrese de que solo tiene el firewall de Windows en funcionamiento. comprobar que un antivirus no tiene un f / wall.
en la configuración de Voobly en el lobby del juego, apague UPnP.
tratar
port forwarding looks ok.
a few things to do on the modem/router:
turn off the DMZ.
turn off the upNp
turn off port triggering.
each time you alter a modem/router page/settings, apply/save. using the router/modem DHCP set the forwarded ip to your pc. when finished, reboot the modem/router
make sure you only have windows firewall operating. check an anti-virus doesnt have a f/wall.
on voobly settings in the game lobby, turn off UPnP.
try