No puedo entrar a voobly....

 DrWeVoN


Posted 3 July 2022 - 10:11 am
Hola!
Soy old player de AOC y tenia mi cuenta y mi contraseña con la que hace como 5 años podía entrar y jugar en las salas. El problema es que ahora no pude entrar con mi cuenta anterior, así que me cree una nueva, pero tampoco puedo entrar parece que no puedo unirme al servidor me aparece el siguiente mensaje "Se ha perdido la conexión con el servidor" pero no ha entrado ninguna ves, qué puedo hacer para resolver este problema? de antemano les agradezco su atención y espero su ayuda. Gracias.
Attachments:
Captura de pantalla 24.png (file size: 1.01 MB)

Link | Reply | Quote
 +chris@voobly

Voobly Team


Posted 5 July 2022 - 8:54 pm
Your network appears to be blocked by a firewall. If you are a home user, you may have to reset your Windows Firewall or any third-party firewall that may be installed on your computer. Some times also an Anti Virus engine can cause network traffic blocked for some reason. If you cannot figure it out, temporary uninstall the firewall or anti virus, then reboot and install it again.
[You must login to view link]

If you are however using a public network, such as a school, university, library, cyber cafe network, then you may be blocked by a non-UPnP port restricted NAT.
[You must login to view link]


Link | Reply | Quote
[1]
Displaying 1 - 2 out of 2 posts
Forum Jump:
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests

What's popular right now: