Community Forums > Voobly Community > Age of Empires II: The Conquerors > Custom Scenario > Scenario Design > Scenario Design Questions > Designing a Blood Map
[1]
Displaying 1 - 8 out of 8 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
Dân số hiện tại:
Word Association (97 Người chơi)
AoKTS updates (52 Người chơi)
Top 5 players of all time (R6) (36 Người chơi)
CBA PathBlood 1.8.0 (33 Người chơi)
Photos of Voobly Players (28 Người chơi)
1.6 reward campaing (26 Người chơi)
CBA v21 - New Features & Upd... (15 Người chơi)
Chủ đề tích cực nhất tuần qua:
TDII TeamBonus V4A2 (10 Bài viết)
Why will this error occur while ... (7 Bài viết)
$200 HEROFEST 1v1 TOURNAMENT by ... (7 Bài viết)
Voobly crash (7 Bài viết)
Can't launch AoM T (6 Bài viết)
Please resume patch development ... (6 Bài viết)
Cant join voobly to play = Direx... (5 Bài viết)
I'm posting this up for the map design feedback. So bring it.
And btw, how do you stop the players from the upper store to block certain units?