Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > Problema fp Not Forwarded
[1]
Displaying 1 - 8 out of 8 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
Word Association (59 users)
TIW 2020 Map votes (32 users)
CBA PathBlood 1.8.0 (30 users)
AoKTS updates (26 users)
New Voobly Client 2.7 (22 users)
Top 5 players of all time (R6) (20 users)
Photos of Voobly Players (18 users)
Most active threads in past week:
Restore Problem (12 posts)
Old VCOM/Tournament forums (7 posts)
Which AI can play DE Islands cus... (7 posts)
Can't launch AoM T (6 posts)
AOM Error "Unsupported Grap... (6 posts)
Please resume patch development ... (5 posts)
Cant join voobly to play = Direx... (4 posts)
Adjunto imagenes con mi configuración actual.
Un saludo y gracias.
Creo que necesitas poner el puerto 16000 en las cuatro cajas. Si está reenviando un solo puerto, ingrese ese número de puerto en los cuadros Puerto de inicio de WAN, Puerto de finalización de WAN, Puerto de inicio de host de LAN y Puerto de final de host de LAN. habilitar, aplicar / guardar.
luego use esta aplicación gratuita para ver si el puerto está abierto:
[You must login to view link]
configuración del enrutador: [You must login to view link]
i think you need to put port 16000 in all four boxes. If you are forwarding a single port, enter that port number into the WAN Start Port, WAN End Port, LAN Host Start Port and LAN Host End Port boxes. enable,apply/save.
then use this free app to see if port is open:
[You must login to view link]
router set up: [You must login to view link]
Acabo de dejarlo así, pero sigue estando el puerto cerrado, lo único que creo que puede ser es que mi ISP tenga el puerto cerrado y tenga que contactar con ellos para abrirlo.
eso puede ser, pero puede consultar con ellos. ¿Es el zte el único cuadro en su hogar configurado?
¿Es este un nuevo enrutador o un nuevo ISP?
that may be but you can check with them. is the zte the only box on your home set up?
is this a new router or a new isp?
Puede ser que estés en un paquete wan ip compartido. su ISP puede indicarle y, si es así, puede reenviar el puerto a su PC. o es posible que no esté configurado correctamente y necesite ser ppoe.
habla con ellos
it may be you are on a shared wan ip package. your isp can tell you and if so can forward the port to your pc. or you may not be set up correctly and need to be ppoe.
talk to them
Gracias por la ayuda.
esas son buenas noticias. que te diviertas