Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > No puedo establecer conexion con el Lobby. Ayuda!!
[1]
Displaying 1 - 11 out of 11 posts
1 User(s) are reading this topic (in the past 30 minutes)
0 members, 1 guests
0 members, 1 guests
What's popular right now:
Word Association (92 users)
AoKTS updates (71 users)
1.6 reward campaing (57 users)
CBA PathBlood 1.8.0 (53 users)
Top 5 players of all time (R6) (19 users)
Photos of Voobly Players (17 users)
New Voobly Client 2.7 (16 users)
Most active threads in past week:
Restore Problem (12 posts)
Old VCOM/Tournament forums (7 posts)
Can't launch AoM T (6 posts)
Please resume patch development ... (6 posts)
AOM Error "Unsupported Grap... (6 posts)
Cant join voobly to play = Direx... (4 posts)
Voobly disappearing without erro... (3 posts)
[You must login to view link]
Desde cuándo te sucede esto? sos un usuario nuevo, como dice en tu perfil? Por favor, revisa que tu antivirus y firewall tengan a Voobly en su lista de programas exceptuados.
Saludos.
Veo que estuviste jugando unas partidas, por lo que supongo que tu problema está resuelto.
Veo que estuviste jugando unas partidas, por lo que supongo que tu problema está resuelto.
hola, tengo el mismo problema, me aparece estableciendo conexion... y aveces no abre las pagina principal de las salas.
La vez anterior reinstale el programa y el problema se soluciono pero esta vez no lo he podido arreglar.
Saludos.